Man lever så länge man lär

Igår såg jag att inte bara poängen utan också betyget för den datavetenskapliga introduktionskursen hade registrerats och blivit synligt på Antagning.se. Jag har också skapat och skickat ett verifierbart intyg till chefen (arbetsgivaren betalade kursboken och ville då veta att/om/när kursen slutar och hur det gick för mig), så nu är också denna kurs lagd till handlingarna. Betyget blev C, vilket alltså är det högsta möjliga för den som (liksom jag) inte skriver tentan. Det är jag nöjd med.

Och i övriga studienyheter:

Jag har ännu inte sett eller hört något om omregistrering på Java-kursen, och ej heller petat på programmeringskursen som varit i princip klar sedan i höstas…

Kommentera

Etikettmoln

