Man lever så länge man lär

Högskolepoäng: 10,0

I morse, när jag vaknade på hotellet i Karlskrona (där jag var för att skriva Java-tentan), upptäckte jag att resultatet av datasäkerhetstentan den 20/5 meddelats.

I e-postlådan syntes följande rubriker:

Uppgift om provresultat: ETE311/TEN1
Uppgift om slutförd kurs: ETE311/TEN1

Wohoo, jag fick VG på tentan – och därmed också på kursen som helhet!

Sedan loggade jag så klart in på Antagning.se och där står det nu så här:

Grundläggande datasäkerhet	ETE311	5,0	VG	2015-05-20

Så med mina tidigare 5,0 har jag nu 10,0 poäng registrerade. Och det blir fler.

Kommentarer till: "Högskolepoäng: 10,0" (2)

Kommentera

Etikettmoln

