Man lever så länge man lär

En inlämnad och en godkänd

Så där, nu har jag lämnat in Python-kursens andra uppgift. Äntligen. Det tog tid.

Jag började jobba med den först i lördags förmiddag och var borta hemifrån på kvällen och kunde snart konstatera att jag borde ha börjat tidigare eftersom jag enligt planen skulle lämna in den senast igår. Nu blev det idag i stället, vilket jag i och för sig tror går lika bra, men jag ska nog vara mer på hugget framöver.

Vid den sedvanliga rundan förbi de olika lärplattformarna upptäckte jag att ytterligare en inlämning i datasäkerhetskursen nu har blivit godkänd. Hurra!

Mina inlämningar

Veckans arbete ska vara klart senast fredag (eftersom vi åker på lördag):

  • Lämna in datasäkerhet nr 3 (Ekonomisk riskanalys)
  • Påbörja Java-uppgift nr 3 (Logik)
  • Påbörja Python-uppgift nr 3 (Strängar och filer)

Kommentera

Etikettmoln

