Man lever så länge man lär

Non-daily shoot v69

Veckans uppgift: samling.

We’re all collectors of something. Find an interesting way to display and make a photo of a collection today.

Man kan väl säga att jag samlar på Espresso House – ni som hängt med ett tag vet ju att jag har min lista över Espresso House-kaféer, i vilken jag markerar dem jag besökt. Här var jag i fredags, på vägen hem från jobbet – Östermalmstorg norra:

Collection

I ärlighetens namn är det här i allra högsta grad en nödbild. Jag hade ursprungligen tänkt göra det enkelt för mig och fotografera delar av min dvd-samling, som precis blivit nedpackad i dryga tre flyttkartonger (vad som sedan händer med dem är ännu oklart). Dessvärre mådde jag alltför dåligt på söndagkvällen för att tänka på fotografering, vilket gjorde att jag inte hade några systemkamerabilder att välja mellan och inte kunde publicera något förrän idag. Men bättre sent än aldrig…

Kommentera

Etikettmoln

