Man lever så länge man lär

Non-daily shoot v68

Veckans uppgift: låttitel eller -text.

Make a photo that goes with the title (or lyrics) of a song. Interpret away!

Den här uppgiften är svår för att det finns så oändligt många möjligheter och för egen del hade jag ingen idé alls om vad jag skulle välja för låt eller vad jag skulle ta för bild. Så då tog jag mest bara bilder helt spontant och funderade i efterhand på vilka låtar jag skulle kunna koppla dem till. Idag fick jag en handfull bilder jag gillade, men kom inte på några lämpliga låtar. Och så plötsligt, när jag tittade på en av dem som inte kvalificerade sig till dagens favoriter, började Just D snurra i huvudet…

Tre gringos

Och naturligtvis finns låten på YouTube för den som inte minns/hört den:

Kommentera

Etikettmoln

