Man lever så länge man lär

Non-daily shoot v63

Veckans uppgift: människor.

We’ve photographed many things, but few people. Make a photo where the theme is a person or people.

När man är ute och promenerar på stan erbjuds många möjligheter att plåta människor. Av någon anledning hade jag helt snöat in på motljus-bilder så det var vad jag fotograferade. Den här tog jag i lördags, efter att vi provfikat Espresso House i Hötorgshallen och vandrade nedåt Vasagatan för att få något att äta.

People

Det var inte helt lätt att välja bild – här är den som till slut inte blev vald.

_MG_4155.jpg

Kommentarer till: "Non-daily shoot v63" (2)

  1. snowflake sa:

    Vilka suggestiva foton! Du har verkligen utvecklats.

  2. @snowflake: Åh, tack! Jag har svårt att bedöma sådant – noterar mest bara att tanken och tillvägagångssättet förändras. Ljuset är en stor del av magin, tycker jag.

Kommentera

Etikettmoln

