Man lever så länge man lär

Det som göms i snö

För ett par månader sedan försvann mitt Edblad-halsband och förra veckan blev jag även av med ett av örhängena i samma stil. Jag utgick från att de båda lossnat utomhus när jag makat på min maffiga vinterhalsduk och var sålunda inställd på att behöva skaffa nytt. Men icke! Halsbandet dök upp när jag eliminerade en hög med diverse under helgens röjningsinsats och örhänget återfanns igår på arbetsplatsen. Städpersonalen hade nog helt enkelt moppat upp örhänget och lagt det väl synligt.

Jag borde banne mig köpa en lott. Eller två. Så nöjd, så det anar ni inte!

IMG_20120702_174635.jpg

(och för övrigt behöver jag köpa fler smycken från Edblad – gillar stilen)

Kommentarer till: "Det som göms i snö" (3)

  1. Oh! Grattis! :D
    Definitivt dags att köpa en lott eller två. :D

  2. @Janne: Tack. :) Problemet med lotter är dels att jag inte tror på sånt, dels att jag inte skulle veta vad jag skulle välja – har liksom noll koll där.

  3. […] återfinnandet av mitt örhänge tänkte jag att jag ville fråga tjejen som städar på kontoret om det var hon som hittat mitt […]

Kommentera

Etikettmoln

