Man lever så länge man lär

Non-daily shoot 2012 v46

Veckans uppgift: det som händer på himlen.

Time for a change in perspective! Look up today and make a photo that favors what’s going on in the sky.

Jag får tillstå att jag denna vecka inte alls systemfotograferat med detta uppdrag i åtanke och alltså har jag heller inga ”riktiga” bilder att tillgå för redovisningen. Däremot har jag plåtat vackra himlar med mobilkameran vid minst två tillfällen, och det blir därmed en av måndagens bilder som får illustrera veckans uppgift.

Sky

Det var lite svårt att bestämma om bilden skulle vara i färg eller svartvit så här är samma bild utan färger. Jag tycker båda funkar, men för mig vinner färgvärmen.

IMG_20121112_160426.jpg

Och så alternativ nummer två – den valde jag bort dels för att den var mindre fin och dels för att den togs i sällskap, som eventuellt skulle kunna tänkas publicera.

IMG_20121116_160334.jpg

Kommentera

Etikettmoln

