Man lever så länge man lär

Non-daily shoot 2012 v05

Och den här veckans uppgift handlade om siffror.

Numbers are all around you. Find your favorite number and make a killer photo.

Nu ska jag väl inte påstå att jag hyser en överdriven kärlek till just dessa siffror, men nog blir man väl ändå glad när butikerna har så här generösa öppettider? Ska jag vara ärlig blev det inte så mycket siffror under veckan och bilden är lite som ett nödmakro i ett 365-projekt – fast en IXUS-bild. Kameran är med mig varje dag.

Numbers/siffror

Och det där med ”killer photo”… nåja, bilden är i alla fall extremt kontrastrik och skiljer sig i stilen ganska mycket från mina tidigare bidrag. Vilket jag tycker kan vara skäl nog att välja den. Annars var jag mer förtjust i en bild på Magasin 2 i Frihamnen samt den på port nummer 6, men den förstnämnda ligger för nära tredjedelsbilden och den sistnämnda har GP redan publicerat i sin version.

IMG_9537.jpg IMG_1312.jpg

Och så går det till att publicera ett par bonusbilder. Någon ska göra det också.

Kommentera

Etikettmoln

