Man lever så länge man lär

Småblommigt i Kungsan

I morse/förmiddags åkte jag till jobbet via Kungsträdgården (med systemkamera, vidvinkel- och makroobjektiv) för att föreviga de japanska körsbärsträden. Så här långt har jag inte mer än två nallefånbilder (publicerade på Twitpic) att bjuda på, men fler väntar i kameran. Klicka på bilderna om du vill se dem i större format.

Komiskt var det att jag stötte ihop med KGK, som var ute i precis samma ärende som jag. Det kanske inte är så konstigt att folk har svårt att skilja oss åt ändå?

Kommentarer till: "Småblommigt i Kungsan" (2)

  1. Haha så du menar att det finns de som blandar ihop oss :) tja vi är ju lite nördiga på samma saker och det finns ju sämre att bli förväxlade med ;)

    Kul att träffa dig…. snart är det nog dags för NKU också ;)

  2. […] vid slutet av april, då de japanska körsbärsträden i Kungsträdgården stod i blom och jag tog en sväng förbi på vägen till jobbet med systemkameran i högsta hugg. Det var ett halvår […]

Kommentera

Etikettmoln

