Man lever så länge man lär

Ny bloggmall: Spectrum

Det är gräsligt kallt ute nu igen, fast jag envisas med vår-/sommarjacka (och får lida lite för det). Men det är hög tid att göra vår även på andra sätt, tycker jag. Dags för nytt tema eller, som jag hellre säger, ny bloggmall.

Så här såg den gamla (Greyzed) ut:

Bloggmall: Greyzed

Och så här ser den nya (Spectrum) ut:

Bloggmall: Spectrum

Jag känner en stor lättnad efter att ha bytt mall. Det gamla utseendet kändes tungt och grusigt medan det nya känns luftigt och lättsamt. Vårlikt. Säkert tröttnar jag med tiden på det här också, men det är kul så länge det varar.

Kommentarer till: "Ny bloggmall: Spectrum" (3)

  1. Härligt Mia! Färgglatt och luftigt, mycket snyggt!

  2. Vårigt och fint :)

  3. @Jennie och @Laiza: Tack! Det nya utseendet gjorde mig helt klart mer positivt inställd till bloggen, men däremot jag verkar ha glömt att man kan/bör/ska skriva inlägg i den också. :/

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Etikettmoln