Man lever så länge man lär

Beställer Fangland

Nu blir säkert snowflake orolig, eftersom jag härmed berättar att jag precis beställt Fangland (av John Marks) efter att ha läst om boken på hennes blogg, men jag lovar att inte komma med några anklagelser om den skulle visa sig inte falla mig på läppen. Jag tyckte att boken lät uppfriskande annorlunda och därmed värd att provläsa.

Jag hade tänkt skriva lite mer om mina böcker och mitt läsande och började på ett blogginlägg häromdagen, men klantade bort texten och orkade bara inte börja om. Inte heller nu har jag tid och ork, så det får bli mer senare.

Kommentarer till: "Beställer Fangland" (3)

  1. Hoppas att du gillar den nu då! Jag ska inte vara så orolig, för om du läst inlägget så har du väl också läst protesterna från Sara, och då blir det extra roligt att se vad du tycker.

  2. @snowflake: Bra att du inte är orolig. :) Ja, jag har läst att det råder delade meningar och det gör det lite extra intressant att kolla själv.

    Jag började på en annan vampyrbok (Black dagger brotherhood: Dark lover, av J. R. Ward) idag och blev trött redan från början eftersom boken börjar med en flersidig uppräkning av termer och benämningar, innefattande egenskaper och beteenden som vampyrer inte alls har i de övriga vampyrböcker jag läst. Det känns onödigt energikrävande att hela tiden behöva ställa om sin bild av vad en vampyr är, men jag antar att jag får skylla mig själv.

  3. […] kom alla mina beställda böcker på en gång. Fangland såväl som bunten med 3 Butcher, 2 Frost, 2 Ward. Lustigt, det där, att olika leveranser ofta […]

Kommentera

Etikettmoln

