Man lever så länge man lär

Ingen ordning är det

Att pendeltågen inte går som de ska kan jag ta – jag har ju möjligheten att i stället ta tunnelbanan till och från jobbet, även om det förstås tar längre tid än tåget. Att bussarna inte går så jättemycket i tid dessa förvånansvärt iskalla dagar är inte heller så farligt. Lite irriterande, förstås, men fram kommer man ju ändå förr eller senare.

IMG_0695.jpg

Men att Twitter inte funkar? Det är faktiskt inte okej. Inte det minsta.

Visserligen är Twitter en kanal jag egentligen inte utnyttjar särskilt mycket, men den är ändå en viktig ventil. Utan tillgång känner jag mig… kvävd. Och för allt vad jag vet var det bara tillfälligt, men när jag inte lyckades få iväg min tweet efter två-tre försök gav jag upp och betraktade systemet som nere. Och påbörjade detta beklagansfulla inlägg.

Se, där fick jag faktiskt svar från webbplatsen. Hurra! Då bör dessutom detta inlägg autotwittras…

Kommentarer till: "Ingen ordning är det" (3)

  1. Hallå där, jag skriver här också i samma ärende, nämligen: Vi kan väl höras på juldagen för att stämma av om det finns nån möjlighet till kaffetår och kram på centralen? Det vore väldigt roligt att hinna ses, även om det blir kort.
    Och kan vi inte ses kan vi i alla fall hinna prata lite.

  2. Bra! :-)
    Risken finns tyvärr också att jag får tillbringa åtskilliga timmar på Centralen… när ska SJ, Trafikverket m fl lära sig att vi har vinter i Sverige och på vintern kommer det snö?

Kommentera

Etikettmoln

