Man lever så länge man lär

image

Egentligen skulle jag skicka bilden via Twidroid/Twitter, men upptäckte ett menyval för WordPress och kunde förstås inte motstå frestelsen att prova.

Kommentarer till: "Dagens nageldesign: svart med stjärnfall" (11)

  1. Självklart måste man testa alla funktioner! Snygga naglar!

  2. Snygga naglar, imponerande!

  3. @Kb: Tack! Tror att även Jane blev lite nöjd med resultatet faktiskt. :)

    Jag har legat av mig på nyfiikenhetsfronten på senare år, tyvärr. Men sådant som går att göra från telefonen är alltid intressant. :) Det ska förresten bli kul att se hur länge det dröjer innan Daniel blir tillräckligt avis för att själv skaffa sig en Android-nalle… jag tror att han redan är på god väg.

    @PaljettenQ: Tack, tack! Roligt att fler än jag gillar’t. :)

  4. Och apropå testa så var jag ju tvungen att också ”Gilla” det här inlägget.
    Söt textbugg: ”Du och null andra bloggare gillar det här inlägget”, står det nu. :)

  5. Jo, trots att min nalle både kan surfa och har gps, så kommer Android med den ena schmutta funktionen efter den andra, som bara gör allting så mycket smidigare. Som att wordpress-blogga, t.ex (fast funkar det med en egen server, eller bara mot wordpress.com?).

  6. Hej, hur får man små snöflingor på bloggen? :)

  7. @Mandarin: Om man har sin blogg här på WordPress.com går man till bloggens Panel och under Utseende / Tillägg hittar man så en check box, ”Visa snöfall på min blogg. (Endast till den 4:e januari.)”. Den klickar man i om man vill att bloggen ska uppvisa ett lätt snöfall.

  8. @Daniel: Om det funkar att blogga mot egen server vet jag inte, men skulle gissa på ”inte”. Du är dock välkommen att prova på min Hero – det vore kul att få reda på, tycker jag.

  9. Tjusiga naglar :)

  10. @Laiza: Tackar! De ligger inte riktigt samma konstnärliga nivå som dina, men jag gillar dem ändå. :)

Kommentera

Etikettmoln

