Man lever så länge man lär

Åter tillbaka från vår afrikanska semestertripp fick jag så möjlighet att ladda upp filmsnuttarna från Adam Lamberts framträdande på Debaser som alltså ägde rum bara ett par dagar innan avresan. Som alla säkert förstår hade jag ett gäng betydligt mer angelägna saker att göra när det var som mest aktuellt, men bättre sent än aldrig…

Här är mina tre snuttar:

Ref. Adam Lambert – Strut (Debaser Medis, 9 nov 2010).

Ref. Adam Lambert – Music Again (Debaser Medis, 9 nov 2010).

Ref. Adam Lambert – 20th Century Boy (Debaser Medis, 9 nov 2010).

Som sagt, ingen höjdarkvalitet, men ändå möjligen sevärt för intresserade.

Kommentarer till: "Filmsnuttar från Adam Lambert’s Glam Nation Tour 2010, Debaser Medis" (5)

  1. Hmm… var är savannerna? ;-)

  2. @snowflake: Det finns några på Flickr (från de första dagarna), men det tar ju en massa tid och kraft att gå igenom bilderna så det lär dröja lite innan alla som är något att ha ligger ute. Och jag har tänkt skriva något om resan också, men även det tar så klart tid och kraft och är svårt att hinna med i vardagen. Tack för visat intresse och välkommen tillbaka senare! :)

  3. Jag kollar din flickr nu… så vackra!

  4. Men jag kan ju inte kommentera förstås.
    Zebran där, blir den skjuten? *orolig*

    Och väldigt praktiskt med en toastol mitt i alltihop. :-)

  5. @snowflake: Nej, du får vänta tills jag bloggat innan du kommenterar såklart! :D

    Vet ju inte vilken zebra du pratar om, men jag lovar att inga djur kom till skada vid fotograferingen. Eller annars heller, när jag var närvarande.

    Toastolen är den som står på till tältplatsen hörande toalett – det fanns faktiskt två toor (skojigt ord!). Sittandes på den hade man fri utsikt över det öde och folktomma landskapet. Om man nu inte fick för sig att dra för draperiet, vill säga. Faktiskt var det där min favorittoalett från hela resan. Naturnära och luftigt som katten. :)

Kommentera

Etikettmoln

