Man lever så länge man lär

Detta inlägg ingår i min serie, Tema: Semester – en bild om dagen.

Den här dagen ägnade jag nog mest åt växtligheten, både i grannarnas prunkande trädgård och hemma på tomten där vi bodde. Dagens bild får bli den på en riktig otäcking – de där ögonen ger mig nästan mardrömmar.

IMG_4750

Fler bilder från dagen kan i vanlig ordning beskådas på Flickr.

Kommentarer till: "Tema: Semester – foto 7, 11 juli" (4)

  1. Åh, den där gillade jag verkligen. Inte insekten då, men bilden. :)

  2. @KaK: Kul! :) Inte för att jag förstår riktigt varför du gillar just den här, men ändå.

  3. Jag vet inte jag heller, men den knivskarpa insekten mot den suddigare bakgrunden tilltalade mig.

  4. @KaK: Jag blir så glad när någon gillar någon av mina bilder – myser lite nu och då ännu när jag tänker på din kommentar till den här. Bara så du vet att det verkligen uppskattas. :)

Kommentera

Etikettmoln

