Man lever så länge man lär

I ett svagt ögonblick skrev jag något om att försöka publicera ett foto per semesterdag… så nu när jag är lyckligt och väl hemkommen efter vistelsen uppe i norr och åter har fri tillgång till nätuppkoppling såväl som bekväm sittplats kan det väl vara dags att börja. Definitionen på en semesterdag är: dag som ingår i en vecka då jag har semester. Och semestern, det är den långa lediga perioden under sommarhalvåret. Vad gäller planerad höstsemester ber jag att få återkomma.

Samtliga inlägg under detta tema kommer att taggas med semester 2010 och en bild om dagen, vilket bl.a gör att om man skulle vilja följa enbart dessa inlägg via RSS kan man göra det på följande adresser: feed: semester 2010 resp feed: en bild om dagen. Och ja, jag inser att få människor förmodligen är intresserade av sådant, men jag råkar vara en dylik.

Jag vet inte hur ofta jag kommer att publicera nya inlägg i serien, men det blir i alla fall ett inlägg per dag och bild och serien räcker semestern ut. Det vore buskul om någon annan hade lust att haka på – länka gärna hit om ni gör det!

Kommentera

Etikettmoln

