Man lever så länge man lär

Detta inlägg ingår i min serie, Tema: Semester – en bild om dagen.

För den här dagen har jag ju redan publicerat ett blogginlägg samt en samling på Flickr, så vad nytt kan jag tillföra nu? Inte är det mycket, så jag väljer en av påfågelbilderna som inte kom med i det mer omfattande inlägget.

IMG_3951

När jag ser den här och övriga bilder från Skansen önskar jag mig tillbaka för en chans att göra om och göra bättre. Jag ser på många av mina bilder att jag brister när det gäller fotografering i soligt väder. Och inte bara där, i och för sig. Kameran är det inget fel på, men fotografen har mycket att lära. Hurra! Det är bra för ödmjukheten.

Kommentarer till: "Tema: Semester – foto 1, 5 juli" (2)

  1. Jag gillar din serie med semesterbilder, påfågeln är häftig och det är svårt att fotografera i solljus.

  2. @Kb: Tack för uppmuntran! Just nu går det lite tungt – för att publicera blogginlägg med foto innebär ju även bl.a ställningstagande kring om och vilka bilder som ska laddas upp på Flickr. Och inte alla dagar har publiceringsbara bilder heller.

Kommentera

Etikettmoln

