Man lever så länge man lär

Ny bloggmall: Greyzed

Japp, då var det dags igen. Jag har tröttnat på bloggmallen Motion, som såg ut så här:

Och i stället provar jag en av de nyare mallarna, Greyzed, som ser ut så här:

Jag gillar den skrovliga betongkänslan. Den är så… jag. Eller inte. Men det får ju inte bli för ljuvt.

Kommentarer till: "Ny bloggmall: Greyzed" (14)

  1. @P.O: Tack. Det är så jag önskar att jag hade designat den själv. :)

  2. snowflake sa:

    Fint!
    Förutom den lilla detaljen att man måste upp igen till inläggets topp för att skriva kommentarer. Jag tycker det är mest logiskt att ha kommentarerna längst ner.

  3. @snowflake: Näe? Går du till inlägget (som alla normala, d.v.s RSS-, läsare gör) så ligger ju formuläret där nedanför inlägget inkl. kommentarer och väntar. Det har alltid varit så såvitt jag vet, att du varit tvungen att explicit gå in på inlägget för att komma åt inmatningen.

  4. Jag hade lite problem att hitta kommentarsknappen, men annars så var det ju coolt. Lite talande med pilen till rss-länken… :)

  5. Oj.. insåg just att jag borde uppdatera min gravatar… det där håret är ju ett minne blott!

  6. @Henrik: Se där! Dig har jag inte sett på länge. Tänker på dig ibland när jag passerar Southside, dock. :)

    Lite coolt är det, ja. Får bara se hur länge jag trivs med det… behöver byta lite då och då för omväxlingens skull. Eller om det är när livet blir lite onödigt trist kanske. Man vet aldrig.

  7. Ptja, alla anledningar att byta till något som känns bättre är väl goda anledningar säger jag. :) Man får ju en positiv känsla när det är gjort. :)

    Nej, jag har gått lite under jorden känns det som ibland… Sånt som händer tydligen.

  8. Helt klart snyggt. Lättillgängligt, med det ljusa, och stilrent. Jag gillar den här också! :) Och ljuvt är nog varken din eller min grej, riktigt… ;)

  9. @Henrik: Ja, du är verkligen sporadiskt närvarande i mitt synfält i alla fall. Men vad händer? Du jobbar och sliter där inne i stan? Spiller i dig någon Guinness då och då? Var du på AC/DC- och/eller KISS-konserterna häromsistens? Me not – fast jag kunde ha fått (köpa) AC/DC-biljett.

  10. @Leva: Hej! Roligt att du också gillar den här mallen. :) Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag tröttnar eller det kommer något som lockar mer.

  11. @Mia*: Nej, jag fick ingen biljett till AC/DC nu härom veckan :'( Missade helt släppet alltså… :| Kiss e inte riktigt min grej, var mest för mina vänner gick. :) Annars så åker jag runt på min quad bike, dricker lite guinness blandat med nån IPA här och där och jobbar på västra sidan av kungsholmen… Det är väl typ det som händer…

  12. @Henrik: Kiss hade varit lite roligt att se, även om jag inte tillhör hardcore-fansen. Nåja.

    Quad bike? Det var något nytt! Var det en sådan som Ozzy vurpade med? Kör man den i stan eller är det ett rent terrängfordon?

    Du har inte bytt gravataren ännu, ser jag. :)

  13. @Mia*: Jag tyckte kiss var… halvtråkiga ;)

    Jag är inte så aktiv på gravatar helt enkelt ;)

    Så nya är väl inte fyrhjulingar men, det har väl blivit lite vanligare på gata under senare år. Min är 100% för gata, har inga som helst terrängegenskaper :)

Kommentera

Etikettmoln

