Man lever så länge man lär

Som sagt, fort går det.

Jag tycker att knopparna vecklat ut sig mer bara under de tre timmar som gått sedan jag tog bilden (med IXUS). Undrar hur blommorna kommer att se ut. Och hur många de blir?

Idag hade jag också klänning på mig. Dock inte den blommiga utan en svart- och gråmönstrad som jag tror att jag köpte förra året, men aldrig använde. Då.

Tänker på hur roligt det är när någon man bryr sig om kommit till insikt och agerar konstruktivt, d.v.s. vidtar åtgärder för att rätta till det som är trasigt.

I morgon får jag inte glömma att hämta mina glasögon så vi får se om följetongen fortsätter eller ej. Jag tycker jag travar iväg till butiken varje helg. Det måste ta slut någon gång.

På litteraturfronten har jag läst klart Charlaine Harris böcker och påbörjat Terry Pratchetts Making Money.

I helgen mer kultur: Pratchetts Going Postal (i tv-version) och Dramaten-teater i form av En familj.

Kommentera

Etikettmoln

