Man lever så länge man lär

Ny bloggmall: Motion

Och så såg jag att det kommit ännu en ny bloggmall här på WordPress.com. Den är snygg, och (i mina ögon) betydligt mer lättläst än den förra, som såg ut så här:

Nu behöver jag bara reducera antalet kategorier, som ju visas överst. Och kanske flytta omkring och konfigurera widgets också. Hitta på några nya och/eller hämta tillbaka några gamla.

Jag känner mig redo för förändring.

Och åh, vad jag vill ha ljusa lediga dagar och leka fotograf!

Kommentarer till: "Ny bloggmall: Motion" (3)

  1. Mmmm… me like, muchos! :) Den nya mallen, alltså!

  2. Men oj vad du gjort om. Jag tror att jag tycker om det.

  3. @Leva: Me too! Den här har förstås brister, den också, men det går åtminstone att läsa texten – den förra hade alldeles för små bokstäver så jag orkade inte själv läsa webbsidorna.

    @snowflake: Klart du gör! :)

Kommentera

Etikettmoln

