Man lever så länge man lär

Och britterna levererar

Eftersom posten tydligen inte ville leverera till mig och min ursprungliga order blivit annullerad, samt att det visade sig vara mycket billigare att beställa från utlandet, lade jag en beställning hos en brittisk leverantör. Detta skedde den 18:e november. Uppskattad leveranstidpunkt: 24-30 november.

Därefter har jag väntat. Och väntat. Uppskattad leveransdag ändrades så småningom till den 26:e november, men dagen kom och gick och ingen leverans syntes till. Förrän idag då paketet äntligen låg på dörrmattan.

Två veckors leveranstid, pris 185 kr. Att jämföra med den svenska versionen: 2-3 dagars leveranstid och 490 kr. Jag lär nog handla brittiskt fler gånger…

Sorry, Gilmore Girls, men ikväll är det E.R. säsong 14 som gäller.

Kommentarer till: "Och britterna levererar" (1)

  1. Jätte bra webbsida,väldigt informativt.Tack och kolla här också. Jämför priser

Kommentera

Etikettmoln

