Man lever så länge man lär

Söta söndagssyrener

När jag var ute och vandrade i solen i söndags var jag tvungen att stanna och sniffa i luften, för att inte tala om att fotografera, för syrenerna blommar ju och är ack så ljuvliga. Här är två exempel (några fler finns på Flickr):

Rosa syren

Lila syren

Kommentarer till: "Söta söndagssyrener" (2)

  1. Undrar om vi kikade på samma södersyrener? http://www.flickr.com/photos/peterj/3566714166/

    • @Peter: Hm. Jag var helt säker på att jag svarat dig!? Konstigt.

      Nej, det tror jag nog inte – mina mer rödaktiga syrener står vid Ansgariegatan. Och de lila och de vita bor vid Västerbroplan.

Kommentera

Etikettmoln

