Man lever så länge man lär

Veckans glamour

Jag gjorde mig av med de lila piraterna för att prova mitt spontanköpta blå lack i några dagar innan det åter var dags för besök hos Nagel-Jane.

Blå naglar

De som följt mig på Twitter eller kommunicerat via IM vet att jag haft vissa problem med att skriva snabbt och rätt på grund av att de blivit för långa. Det är de inte längre. Faktum är att det går hur bra som helst att skriva. Det är inget problem att ha naglar, om man bara håller dem lite lagom långa. Okej, det är alltid enklare att knappa om man (som jag förr) knappt har några naglar alls, men strunt samma. Så här blev dagens skrikrosa resultat:

Skrikrosa naglar

Kommentarer till: "Veckans glamour" (8)

  1. Tjusigt! Särskilt de rosa.

    • @Kb: Tack! Det är faktiskt många som lagt märke till, och komplimenterat mig för, dem. Lustigt. Tänk att skrikrosa är så populärt. Det hade jag aldrig trott.

  2. snowflake99 sa:

    Jag vill se hur de matchar den rosa snoppen – kan du lägga ut den? ;-)

  3. grekbimbon sa:

    Va? Rosa snopp!? Vad har jag missat nu? :)

  4. grekbimbon sa:

    Aj Aj aj säger jag bara om diametern..och glasyren såg lite halväcklig ut! :)

Kommentera

Etikettmoln

