Man lever så länge man lär

Nu är det snart dags att ge sig iväg till Medborgarplatsen för att manifestera. Piratpartiet anordnar en demonstration, som jag i och för sig hellre ser som till stöd för The Pirate Bay än som protest mot tingsrättens dom mot grabbarna. Men det är jag det. Hur som helst kommer jag att vara där och förhoppningsvis iklädd min ”The Battle has Begun”-hoodie. Den känns passande för idag.

Medborgarplatsen 14:00-15:30

Och ni ser väl vilken fin bild jag lagt in i bloggen? Sparar skärmdumpen här för den avlägsna framtid då jag bytt mall. Eller nåt.

Banner - Rösta pirat 7 juni 2009

Kommentarer till: "Mot Pirat-Medborgarplatsen!" (1)

  1. […] Björn Ulvaeus, Politik it Motbilder DN1234567 SvD12345678 EX123 Mymlan AB1234567 Dbl Mia Scraber Blatten Fridholm Satmaran DinIT Chris Annarkia Anna […]

Kommentera

Etikettmoln

