Man lever så länge man lär

Ackumulerar utkast

Jag skriver och skriver och samlar på mig en massa påbörjade inlägg, som inte verkar vilja bli riktigt klara. Så snart jag är nästan färdig med ett inlägg kommer det något annat emellan. Antingen idéer om andra inlägg eller bara livet i största allmänhet. Men nu är det ju snart påsk och en massa lediga dagar så då kanske det kan bli något avslutat. Det här är bara sååå frustrerande. Gah!

Kommentarer till: "Ackumulerar utkast" (2)

  1. Tänk om du skulle avsluta alla de påbörjade inläggen och publicera dem på en och samma gång. Vad förvånade vi skulle bli! :-)

  2. @Kb: Ja, usch! Så illa vill jag ju inte göra mina stackars läsare.

    Har du något särskilt datum/klockslag i åtanke? Utifall att… ;)

Kommentera

Etikettmoln

