Man lever så länge man lär

Sommartid på bloggen

Ni har väl inte glömt att det blev dags att ändra tidsinställning i bloggen denna helg? Om den ligger på WordPress.com. Själv hade jag glömt tills nyss.

Ändrar tidsinställningarna gör man på WordPress.com enligt följande:

  • Gå till Kontrollpanelen
  • Klicka på Inställningar (i vänsterspalten).
  • Klicka på Allmänt (i vänsterspalten), om det behövs.
  • Vid Tidszon, ändra till UTC + 2
  • Spara ändringarna

And you’re done! Så här ser det ut:

WordPress.com, Omställning till sommartid

Jag undrar fortfarande när framtiden kommer.

Kommentarer till: "Sommartid på bloggen" (8)

  1. Klart jag hade glömt! Åtgärdat nu!

    Tack!

  2. @ivve: Det var så lite så! Känns som en blivande tradition att påminna. ;)

  3. Nu har jag också fixat det! Vi borde kanske mailbomba WordPress så att de ordnar till det, så slipper Mia påminna oss. Fast visst är det en trevlig tradition :-)

  4. @Kb: Av någon anledning tror jag att det teamet har roligare saker att göra… Det är faktiskt lite kul att känna att man har något litet att ge.

  5. Lysande Mia! Tack!

  6. @Jerry: Varsågod! :)

  7. snowflake99 sa:

    Tack Mia, nu har jag också varit duktig.

  8. grekbimbon sa:

    Tack raring!

Kommentera

Etikettmoln

