Man lever så länge man lär

Oinspirerad

Jag är lite rastlös och vet inte vad jag ska göra. Givetvis har jag en bunt saker som jag borde göra, men vill något annat. Vet bara inte vad. En flyttkartong har jag tömt och en annan är genomgången, men eftersom den blev halvtom får den stå kvar för att fyllas på med saker från någon annan halvtom kartong. Ju färre de är i slutänden, desto bättre. Så klart. Ska också flytta över saker från de stora slitna kartongerna till de nyare och mindre som passar perfekt i hyllorna ute i förrådet, där jag har ont om golvyta men desto mer hyllplats.

Okej, målet för idag får bli att göra slut på de två stora slitna kartongerna.

Kommentera

Etikettmoln

