Man lever så länge man lär

Stockholm 20:10

Så var jag då hemma igen. Och trött så att jag nästan mår illa.

Flygplatsfrukost

Det har gått 24 timmar sedan jag steg upp för att resa från Bangalore till Stockholm. Några timmar sov jag på flyget, förstås, men långt ifrån tillräckligt många. Eller bra, för den delen.

Så här såg det ut vid start. Är det normalt att vingspetsen pekar uppåt!?

Bye bye, Bangalore!

Flygresans främsta behållning är en film, Slumdog millionaire. Se den.

A Mumbai teen who grew up in the slums, becomes a contestant on the Indian version of ”Who Wants To Be A Millionaire?” He is arrested under suspicion of cheating, and while being interrogated, events from his life history are shown which explain why he knows the answers.

Nu måste jag sova. Måste.

Zzzz…

Kommentarer till: "Stockholm 20:10" (10)

  1. *väntar med spänning på recept på indisk mat*

  2. Välkommen hem och sov gott! :)

  3. grekbimbon sa:

    Välkommen hem min lilla snutta!!

  4. Välkommen hem!

  5. @West: Recept? Nä du, vi åt på restaurang och där får man inga recept. Jag stod iofs och kikade på kokböcker i bokhandeln, men hade ingen aning om vilken/vilka jag skulle välja så det blev ingen alls. Kanske dumt.

  6. @Piratjanne, Grekbimbon, snowflake: Tack! :)

  7. Juste lattehjärta! :)

    Gött att du är tillbaka…trots vingspetsar med till synes egna liv. ;)

  8. @TT: Men hur kunde du se att det där var kaffe latte!?

    Rart att du säger det. :) Faktum är att folk har berättat för mig att det är helt normalt och jättevanligt att vingspetsarna pekar uppåt så där. Jag har dock aldrig lagt märke till det förut, så för mig kändes det konstigt..

  9. Det såg väldigt ”latteigt” ut…typ. :) Lite skumt glas måhända men det reflekterade jag inte ens över när jag ställde diagnosen. ;)

  10. @TT: Du känner mig nog alltför väl, käre Tvivlare! :)

Kommentera

Etikettmoln

