Man lever så länge man lär

Detta inlägg innebär uppfyllandet av min trådlösa läsfåtöljsvision enär det alltså skrivs från just läsfåtöljen, med Mac:en uppkopplad via det (sedan igår) nya trådlösa nätverket som verkar fungera bättre än det gamla.

Ett öppet trådlöst nät som heter ”Sharing is [still] caring” kan lånas.

Undrar förresten om jag kan sitta nere på fiket och blogga också?

Förtydligande: Alltså, jag sitter inte naken i fåtöljen.

Kommentarer till: "Trådlös i läsfåtöljen" (3)

  1. Låter mysigt. Min stationära dator inbjuder inte till trådlöst användande. Men, varför behövde din klädselstatus förtydligas?

  2. @Pian: Det är mysigt, men jag förstår att man inte känner något större behov om man har stationär dator. Eller bor i en etta eller så. :) Förtydligar för att undvika missförstånd – trådlös kan mycket väl tolkas som ”utan en tråd på kroppen” och det var ju inte så jag menade.

  3. […] roligt att fler tänker som jag. Det trådlösa nätet hemma hos mig har ju varit öppet för alla sedan den nya routern togs i drift. Bara namnet som nu […]

Kommentera

Etikettmoln

