Man lever så länge man lär

Kul kommentar över IM: Verkar bäst att ladda hem skivorna från Pirate Bay istället, där är de oftast korrekt taggade. :) – och jag kan bara hålla med.

Ja, jag har mailat Spotify och berättat. Hur ska det annars kunna bli ordning?

Kommentarer till: "Feltaggade låtar på Spotify" (9)

  1. snowflake99 sa:

    hej Mia
    Jag tänkte lyssna för att se om det stämmer med Blade runner, men får Error 404. Beror det kanske på att jag inte har spotify?

  2. @snowflake: Nej, det beror nog främst på att jag klantat mig med länkarna – ska uppdatera alldeles strax. :) Det funkar bättre om man klickar på plattans länk – Sex Chill, alltså. Men man behöver Spotify.

    Hm. Det låter som om du behöver en Spotify-invite? Jag har några.

  3. Alltså, jag glömde bort att WordPress.com trashar URL:er som innehåller ”:” om det är mindre vanliga länkar man försöker skapa. Nu har jag lagt in HTML-versionen av länk i stället för spotifys egna version. Men det kräver fortfarande att man har Spotify och är inloggad (antar jag).

  4. Hej!
    Besökaren fick en mycket fin spotifyinvite av dig… om du har en över så skulle jag inte ha något emot en sådan heller! *sätter på sig hundvalpsögonen*

  5. Tack snälla du, men jag vet inte riktigt vad en spotify-invite betyder och om jag isåfall vill ha en… det känns konstigt att man ska behöva en inbjudan, som att gå med i Rotary och tvingas dricka blod eller nåt…

  6. Hej, tänkte responda och säga att det är många, många, många plattor som har liknande syndrom, dvs att låtarna har fel namn gentemot innehåll, Metallica är ett bra ex som många lyssnar på någon gång, och där tycks verkligen allt ha kommit helt fel. Undrar lite i förbigående om du fått något svar från Spotify om eventuell uppdatering av program / bibliotek osv?

  7. […] För en tid sedan (6/3) skickade jag en felanmälan till Spotify om en skiva vars låttitlar inte stämde överens med vad som faktiskt spelades. Eftersom responsen […]

  8. @Lesyx: Jag har faktiskt inte lagt märke till fler fel, men det beror nog mest på att jag köar upp och lyssnar på hela plattorna – utan att nödvändigtvis läsa låttitlarna under tiden.

    Men jo, jag har fått svar på min felanmälan, se separat inlägg.

Kommentera

Etikettmoln

