Man lever så länge man lär

42

Det var klart och kallt såväl som blå himmel och solsken där jag gick med min efterlängtade och välförtjänta kaffe latte i handen, på både in- och utsida.

Det må vara måndag morgon och råda brist på sömntimmar i min kropp och själ, men jag gick banne mig där och smålog och kände att det finns hopp.

Om livet, universum och… allting.

Kommentarer till: "42" (5)

  1. Douglas Adams kan vara behaglig att luta sig mot. :)

  2. […] här är gott att läsa. 42 på dig också.Tags: brand, förlovning, lyteskomik, […]

  3. Ajaaa

    :)

    Ska vi inte träffas snart och fika och byta dvdboxar?

  4. @mcarcne: Asselut! Måste bara kolla om det är just den boxen i vilken det är en trasig skiva som jag bordee ha skickat tillbaka för evigheter sedan. Alltså, det är inget hinder mot att vi träffas. Jag mailar dig! :)

Kommentera

Etikettmoln

