Man lever så länge man lär

Home alone

Jag vaknade vid niotiden med en tydlig känsla av att den som sovit intill mig alldeles nyss stigit upp och gått ut i köket. Besvikelsen var påtaglig när jag upptäckte att så inte alls var fallet. Tomt var vad det var. Jag var ensam.

Kommentarer till: "Home alone" (5)

  1. Det där var otroligt dubbeltydigt. Förvirrande rentav.

  2. @KaK: Bra, då har jag lyckats. ;)

  3. @KaK: Fast lite lustigt är det – jag tycker att jag var glasklar.

  4. snowflake99 sa:

    Jag håller med Kristina, det vill säga jag förstår ingenting. Hade någon somnat med dig eller drömde du?

  5. Det som förbryllar mig mest är taggen ”inre frid” mellan ”besvikelse” och ”missräkning”. Annars tycker jag att det är glasklart :-)

Kommentera

Etikettmoln

