Man lever så länge man lär

Gah!

Spring-fucking-jävla-känslor, my ass!!

Ber [egentligen inte] om ursäkt – behövde bara få ösa ur mig lite stress.

Det blev lite mycket idag. Mycket bra, visserligen, men mycket ändå.
Jag darrade som ett asplöv 5 minuter innan jag måste stressa vidare.

Och det är inte slut ännu.
Strax ska jag ila vidare till ytterligare en nästa grej.

Uppladdning inför Alter Bridge-konserten, alltså.

I förmiddags såg det mörkt ut, men universum fixade det också.

Skitkul ska det bli! Men det är och/eller har varit stressigt, som sagt.

Jag hann dock gå förbi kioskposten och hämta mina böcker på vägen hem.

Allt är väl! Och nu ska jag ha en superkväll.

I väntan på nästa.

Livet är binärt.

Sade jag att det regnar? Det gör det i alla fall. Givetvis.

Kommentarer till: "Gah!" (2)

  1. Ajaaa. Stress är så trist. Nu har jag ändrat till Gravatar, vi ser väl om det förändrar eller förvirrar läget :)

  2. @mcsarcne: Hm. Nu har du ett monster här, men det kanske du hade förut också iofs. *förvirrad* Jag får försöka hålla lite koll.

Kommentera

Etikettmoln

