Man lever så länge man lär

Från och med idag är jag inte längre ”bara” guldpirat, utan också partimedlem. Det är något jag funderat på ett tag, men jag har inte riktigt känt att det varit läge förrän nu, på den stora Gå med i Piratpartiet-dagen. Det var hög tid för mig att göra denna markering, som jag allt starkare känt är nödvändig. Så trots att jag egentligen föredrar att stå vid sidan av har jag tagit steget.

Hej, jag heter Mia. Jag är piratpartist.

Och jag är inte ensam, det kan vi läsa om hos partiets ordförande.

Bli medlem i Piratpartiet, du också!

Kommentarer till: "Jag inträder i Piratpartiet" (8)

  1. Hjärtligt välkommen!

  2. @Rick: Tack! Partiledningen har jädrans bra koll, tydligen. :D

  3. Ja, nu sitter du i kaptenens klor ;) bwahaha!

    Men mer seriöst,

    Välkommen!!

  4. @Daniel: Haha. Jag tror jag överlever. Tackar! :)

  5. […] läser jag Drottningens inlägg och … ja, jävlar. Hon har så rätt. Mia* berättar stolt om att hon just blivit medlem. Det är långt ifrån min instinktiva tanke om att det kanske skulle […]

  6. […] Kenny Lex Opassande PPR PPR2 Mia Berinder Projo1 Projo2 Sidvind SN Andra intressanta bloggar om: FRA Integritet IPRED Piratpartiet […]

  7. Magnus Holmgren sa:

    Jag kunde tyvärr inte gå med i Piratpartiet på Gå med i Piratpartiet-dagen. :-(

    För då hade jag fått gå ur först. :-)

  8. @Magnus: Good for you! Men då fick du i stället uppdraget att värva andra, om jag fattat det rätt – hur gick det med det? :)

    Och jag tar din kommentar som ett välkomnande, så tack!

Kommentera

Etikettmoln

