Man lever så länge man lär

Äntligen!

Det är väl inte precis en nyhet, men det är icke desto mindre glädjande att läsa. Nu floppar tofflorna, skriver Aftonbladet. Försäljningen av floppatofflor har tydligen minskat drastiskt och företaget (Crocs Inc, antar jag) tvingades i april säga upp 1300 personer. Kan vi hoppas på att snart helt slippa se dessa monster ute bland folk, eller är de just sådana där onskefulla föremål som bara vägrar försvinna?

Kommentarer till: "Äntligen!" (7)

  1. ”floppatofflor”?

  2. @deeped: Ja, de brukar ju kallas Foppa-tofflor, så jag tyckte det var rätt givet att de nu skulle döpas om till floppatofflor. Jag funderade på att sätta dit ett litet ”(sic!)” efter ordet, men tyckte det skulle bli för mycket. Var det svar på din fråga eller menade du något annat? :)

  3. Ja, det är rätt! Fler arbetslösa människor utan skyddsnät behöver vi för att modet inte e snyggt! Ehm… ;)

  4. @ivve: Äh, tänk positivt och fokusera på det viktiga vettja! ;)

  5. @Mia*: Tänka positivt? Jag trodde du kände mig :)

  6. Prisa Herren! :-)

  7. @ivve: Jag är nog en obotlig optimist, är jag rädd – allt som är trasigt går att laga. :)

Kommentera

Etikettmoln

