Man lever så länge man lär

Apropå kläder

Jag gjorde arbetsdagen kort idag för att hänga med en arbetskamrat till ett närbeläget och nyöppnat Coop Forum. Bara för att titta. Givetvis blev det inte så, utan jag köpte bl.a två par snygga/varma strumpbyxor. Efter att ha provat dem här hemma och rotat i garderoberna inser jag att jag måste skaffa mig en kort kjol att ha ovanpå. Kort, så att knäna syns. Det kändes rätt, men jag ska nog för säkerhets skull konsultera en vän innan jag ger mig ut bland folk i sådan utstyrsel. För det kan ju hända att jag inte ser verkligheten som den ser ut när jag tycker att mina ben ser helt okej ut.

Kära tomten, jag önskar mig snygga stövlar som går om tjocka vader.

Kommentarer till: "Apropå kläder" (4)

  1. Såg extravida stövlar på Wedins igår. *tipsar*

  2. Om du kan tänka dig att handla på nätet finns det stövlar med olika vadstorlekar på http://www.duoboots.com/se/products/boots/ *tipsar också*

  3. @vajlet: Tack – det får jag kolla upp. Eccos variant funkade nästan, så hoppet finns.

  4. @Kb: Jag hittade också DUO när jag googlade, men att köpa stövlar oprovat ställer jag mig mycket tveksam till. Dock finns det ju en butik i London och dit är jag lite sugen på att åka sedan innan,

Kommentera

Etikettmoln

