Man lever så länge man lär

Väntar läsfåtölj

Sitter uppe för sent, som vanligt.

Jag har äntligen beställt min läsfåtölj. Den levereras sent i oktober, gissar jag. Mörkgrått, slitstarkt tyg. Svarta ben. Och så den tillhörande fotpallen, förstås.

Nästa aktivitet blir att provligga madrasser. Det låter roligt, fast ändå inte. Tidsödande och svårt… jag hoppas att det inte finns alltför många varianter.

Kommentarer till: "Väntar läsfåtölj" (3)

  1. Jättesnygg fåtölj! Den ser dessutom väldigt skön ut. Verkligen en kypa-upp-och-läsa-i-fåtölj!

  2. @Petra: Det var precis därför jag valde just den. :) Kanske kunde man komplettera med någon mysig filt… men huruvida det behövs eller skulle vara överflödigt lär jag märka när den väl står på plats.

  3. […] Idag ringde någon från Mio och ville leverera möbler till mig. Jag fick välja mellan tidsluckorna 14-18 resp. 18-22. Jag valde 18-22, men fick ändå […]

Kommentera

Etikettmoln

