Man lever så länge man lär

Budgivningen mattas av

Nu är nog budgivningen på upphällningen, eller på upploppet eller vad man säger. Det är två budgivare kvar och höjningarna är små och tidsmässigt utspridda. Någon av dem måste väl ge upp snart, om inte annat så för att det blir tråkigt att hålla på.

I går hoppade den budgivare som lade det allra första budet av, och detsamma gjorde min favoritbudgivare (tänk att det är så lätt att ge dem personligheter utifrån vilka bud de lägger!). Kvar idag står alltså den tredje och fjärde budgivaren, av vilka jag hoppas på den fjärde eftersom den tredje verkar sniken.

Kommentarer till: "Budgivningen mattas av" (2)

  1. Jag tycker ändå att dina budgivare är riktigt uthålliga, de har ju hållit på i flera dagar nu! Men det är klart, höjer man bara tio papp åt gången så tar det ju lite tid…

  2. @MiaMia: Ja, det är väl mest jag som börjar bli less nu, kanske. Jag vill ha ett avslut. Och helst på en ännu högre nivå förstås! :)

Kommentera

Etikettmoln

