Man lever så länge man lär

Veckans uppgift: workspace.

Most of us spend lots of time in a workspace of one kind or another. Show us your workspace in a photograph.

Det här är inte min arbetsplats i någon som helst bemärkelse, utan bara en samling hus jag råkar gilla i samma del av stan. På min arbetsplats, d.v.s. det kontor jag vistas i om arbetsdagarna, råder det strikt fotoförbud, så något plåtande där kom inte på fråga. Att fotografera min ”arbetsplats” hemma i lägenheten var av olika skäl inte heller något alternativ, så det fick bli så här. Extremaste kompromissen hittills.

Workspace

Kommentera

Etikettmoln

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 363 andra följare

