Man lever så länge man lär

Veckans uppgift: skor.

Blue suede, hiking, sneakers, and pumps. If only shoes could talk. Tell their story in a photo, either on or off someone.

Av en ren slump råkade jag ha fotograferat skor när vi var ute på stan idag, men jag kan ju inte säga att det är någon tolkning av ämnet. Jag har inte plåtat på temat, har inte haft någon som helst inspiration. Skor borde ändå vara rätt enkelt att plåta, t.ex. på främmande människor ute på stan eller de där som hänger uppe i luften över hela stan. Det skulle till och med kunna vara riktigt roligt. Om man som sagt är på humör. Nåväl, hade jag nu inte av en händelse plåtat dojor hade jag väl fått göra något nödfoto här hemma med de skor som står till buds – och det, har jag insett, är paradoxalt nog för många men ändå aldrig tillräckligt.

Shoe(s)

Jag är besviken på mig själv – en enda bild i veckan borde jag väl ändå klara av.

Kommentera

Etikettmoln

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 363 andra följare

